جابه جایی بیش از ۲۳۴ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه، ۲۳۴ هزار و ۷۸۱ مسافر از طریق پایانه های مسافربری جابه جا شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس محبوبی اظهارکرد: در این بازه زمانی ۱۰۸ هزار و ۳۰۶ مسافر وارد و ۱۲۶ هزار و ۴۱۲ نفر مسافر از پایانه های شهر اصفهان خارج شده اند.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه جایی مسافران از طریق ۱۰ هزار و ۲۵۴ سرویس اتوبوس و مینی بوس انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا چهارم فروردین سال ۹۷ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی ۱۲۰۰ دستگاه ماشین معاینه و کارت برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری دارای دو هتل مجهز در پایانه های کاوه و صفه است که تمامی تمهیدات ویژه برای آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران در آن اندیشیده شده است، اضافه کرد: در این بازه زمانی ۸۳۹ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: در پایانه های کاوه، صفه، جی، زاینده رود نیز برای استراحت رانندگان شرکت های مسافربری و به منظور کاهش خطرات و تصادف در جاده ها، استراحتگاه و خوابگاه با امکانات لازم مانند حمام و سالن غذاخوری و ... در نظر گرفته شده است.

محبوبی خاطرنشان کرد: از آنجایی که ایجاد یک پایانه ایده‌آل خدمات اولیه یک مسافر و خانواده او را تامین می‌کند، فراهم آوردن محیطی امن و ایمن برای مسافرین، رانندگان، شرکت‌های مسافربری و ... یکی از اهداف استراتژیک سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان به شمار می رود، از این رو ایجاد انواع خدمات همچون هتل، رستوران، اتاق مادر و کودک، استراحتگاه رانندگان، حمام عمومی، انبار توشه، پمپ گازوئیل، محل شستشوی اتوبوس، اتصال به ایستگاههای مترو، اتوبوسرانی و تاکسی‌های شهری و بین‌شهری و ... از آن جمله است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.