مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز گچساران تاکید کرد:

شرکت نفت‌ وگاز گچساران پیشتاز در حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز گچساران گفت: صنعت نفت گچساران همواره حمایت از ساخت داخل و تلاش برای ارتباط با سازندگان داخلی را از جمله اولویت‌های نخست خود می‌داند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز گچساران با اشاره به نام‌گذاری سال جدید مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: صنعت نفت در حمایت از سازندگان داخی پیشتاز است وتحقق این مهم در صنعت تخصصی و فنی کاری بزرگ و ارزشمند است.

هوشنگ صیدالی درباره حمایت از تولید ملی در صنعت نفت افزود: امیدواریم بتوانیم همچون پارسال همسو با برنامه‌های کلان صنعت نفت گام برداریم.

صیدالی با تاکید بر اینکه نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب برای همه ما یک تکلیف است ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی زمینه اشتغال، رونق گرفتن بازار و در مجموع عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

وی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را زمینه‌ساز توانمندی سازندگان داخلی دانست و افزود: سازندگان داخلی با وجود تحریم‌ها همواره در کنار صنعت نفت بودند و توانمندی خود را به اثبات رسانده‌اند.

صیدالی گفت: صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب همواره حمایت از ساخت داخل و تلاش برای ارتباط با سازندگان داخلی را از جمله اولویت‌های نخست خود می‌داند.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در صنعت نفت گچساران افزود: در سال‌های گذشته سفارش ساخت بیش از هزاران قلم کالا به سازندگان داخلی برای حمایت از آنها و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

 انتهای پیام/غ

حمایت از سازندگان داخلی اولویت  صنعت نفت گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.