تیم مجتمع فولاد اسفراین قهرمان مسابقات کشتی باچوخه گود زینل خان

تیم مجتمع فولاد اسفراین در سکوی نخست مسابقات کشتی با چوخه کشوری گود زینل خان اسفراین ایستاد.

تیم مجتمع فولا اسفراین قهرمان مسابقات کشتی باچوخه گو زینل خانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسابقات کشتی با چوخه کشوری ۱۴ فروردین گود زینل خان اسفراین عصر امروز سه شنبه با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

در این رقابت‌ها که تعداد ۲۲۰ کشتی گیر در قالب ۴۵ تیم از ۱۰ استان کشور و ۳۷ شهرستان حضور داشتند در ۵ وزن ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶، و مثبت ۹۶ کیلوگرم به مدت یکروز با یکدیگر رقابت نمودند که در پایان در رده تیمی تیم مجتمع فولاد اسفراین در سکوی نخست ایستاد و تیم‌های سبک سازان شرق و آسانسور شرق تهران به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.

دروزن ۶۶ کیلوگرم نیز حسن گروهی از آسانسور شرق تهران نفر اول و حمید سلیمانیان از شیروان و غلام نجاری از مرزبانی خراسان شمالی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی مردانی از مجتمع فولاد اسفراین مقام اول، علی شاهوردیان از تیم اسانسور شرق تهران و الیاس پاکدل از تیم داماص ارگانیک مقام‌های دوم و سوم را از ان خود کردند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم امیر قاسمی نژاد از تیم مجتمع فولاد اسفراین، علی شیخ حسینی از تیم داماص ارگانیک و مهران مختاری از اسانسور شرق تهران به ترتیب در سکو‌های دوم و سوم ایستادند.

در وزن ۹۶ کیلو گرم وحید قائمی از مجتمع فولاد اسفراین در سکوی اول ایستاد و محمد تیموری از تیم سبک سازان شرق دوم و جلال محجوب از چناران سوم شدند.

در وزن ۹۶ + کیلوگرم احمد میرزاپوراز تیم سبک سازان شرق قهرمان سنگین وزن شد وعباس نیک سرشت از داماص در سکوی دوم ایستاد و جعفر پهلوانی از تیم مجتمع فولاد اسفراین در سکوی سوم ایستاد.

در پایان با حضور استاندارخراسان شمالی و نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و امور جوانان استان خراسان شمالی به نفرات و تیم‌های برتر جوایزی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال اهدا شد.

انتهای پیام/ف

پایان مسابقات کشتی باچوخه در اسفراین

برچسب ها: اخبار مجلس ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.