کمیته امدادگناوه به ۲۰۳ مددجو وام پرداخت کرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت:در سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال وام خودکفایی به ۲۰۳ مددجوی زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت شد.

کمیته امدادگناوه به ۲۰۳ مددجو وام پرداخت کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراد شمس الدینی روز سه شنبه  گفت: همچنین دراین مدت ۳۳۷ مددجو آموزش‌های مهارتی، پایدارسازی، کارآفرینی و حرفه آموزی را با اعتبار ۶۰۸ میلیون ریال فرا گرفتند.

وی اضافه کرد: در مدت یاد شده در حوزه مشارکت‌های مردمی ۲۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال، کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری ۱۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال و صدقات سه میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در این شهرستان جمع آوری و در بخش‌های مختلف ازجمله درمان، مسکن، اشتغال، امورفرهنگی و تحصیلی و خرید وسایل و لوازم زندگی ضروری مددجویان هزینه شد.

رئیس کمیته امداد گناوه بیان کرد: در حوزه مسکن نیز یک میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال به ۸۸ نفر برای تعمیر، تکمیل، بهسازی و بازسازی، ۶۰۱ میلیون و ۳۷۴ میلیون ریال به ۱۰۳ خانوار برای انشعاب آب، برق و گاز، یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال به ۱۴ نفر برای خرید و احداث مسکن شهری و سه میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال به هفت مددجو برای احداث مسکن از محل مشارکت‌های مردمی توسط این نهاد پرداخت شد.

وی ادامه داد: این نهاد درسال گذشته در حوزه فرهنگی یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال به ۶۸۱ دانش آموز و دانشجو برای کمک هزینه تحصیلی و اردو‌های آموزشی، تربیتی و زیارتی و یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال به دانش آموزان و دانشجویان ساکن در مجتمع فرهنگی تربیتی اختصاص داد.

شمس الدینی به عمده فعالیت‌های حمایتی و درمانی این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پرداخت ۱۸ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال مستمری به چهار هزار و ۸۰۸ نفر، سه میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال به ازدواج ۷۲ نفر و کمک‌های موردی و خرید لوازم ضروری زندگی به ۴۶۰ نفر به میزان یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال و خدمات مشاوره‌ای به یکهزار و ۱۵۰ مددجو به ارزش ۴۱ میلیون ریال بخشی از فعالیت‌های این نهاد دراین حوزه است.

وی افزود: پرداخت ۶ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال در طرح اکرام ایتام و محسنین به ۴۲۹ نفر، ۸۴۲ میلیون ریال هزینه‌های درمانی به ۳۳۷ نفر، کمک به رفع سوء تغذیه ۱۵۵ کودک زیر ۶ سال به میزان یک میلیارد و ۵ میلیون ریال، بیمه‌های اجتماعی به ۲۲۵ نفر به ارزش ۲ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال و پنج میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال وام کارگشایی به ۱۵۵ نفر تحت حمایت از دیگر فعالیت‌های این نهاد در سال گذشته است.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه اظهارکرد: این نهاد ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار با جمعیت هفت هزار نفر را زیر پوشش دارد که در ۴۰ سرفصل به آنان خدمت رسانی می‌شود.

انتهای پیام/م

پرداخت وام کمیته امدادگناوه به 203 مددجو

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.