رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد خبر داد؛

بهره مندی ۹۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر بروجرد

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال ۹۳۰۰۰ مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر بروجرد بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمد کرمی، رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: در ایام نوروز امسال ۳۰ نفر از اعضای جمعیت جوانان هلال احمر در سه پُست نوروزی به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه دادند.

وی افزود: این برنامه از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشت و جوانان هلال احمر در این پست‌های نوروزی به ۹۳ هزار مسافر خدمات مختلفی را ارائه دادند.

کرمی توزیع ۵۰ هزار بروشور، نقشه و کتابچه در بین مسافران، راهنمایی ۳۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی، ارائه خدمات سلامت به ۲۰۰۰ نفر و حضور ۶۰۰۰ کودک در فضای دوستدار کودک در این پست‌ها را از خدمات ارائه شده برشمرد و افزود: جوانان هلال احمر در ایام تعطیلات نوروز تلاش کردند تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند.

به گفته وی یکی دیگر از فعالیت‌های هلال احمر در حوزه امداد و نجات بود که این طرح از ۲۵ اسفند آغاز شد که امسال در تعطیلات نوروز ۱۵ تصادف رخ داد که ۳۰ مصدوم، یک نفر فوتی و ۲ رها سازی صورت گرفت که این آمار مربوط به تصادفاتی است که هلال احمر برای نجات در صحنه حضور داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد تصریح کرد: همچنین در این مدت ۷۱ نفر به پایگاه‌های امداد جاده‌ای مراجعه کردند، ۷۲ نفر اسکان یافتند، ۱۵ مسافر به مراکز درمانی انتقال داده شد و ۱۲۰ بسته غذایی توزیع شد.

انتهای پیام/د

۹۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر بروجرد بهره‌مند شدند

برچسب ها: هلال احمر ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.