بیش از۵۴ هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی درلرستان بهره مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از بهره مند شدن بیش از ۵۴ هزار گردشگر از خدمات طرح ایمنی و سلامت از ابتدای اجرای این طرح در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: هجدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته در ۱۶ نقطه استان آغاز و تا پانزدهم فروردین ۹۷ ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح اعضای جمعیت هلال احمر لرستان تلاش می‌کنند تا بتوانند گام موثری در راستای بهبود رفتار ترافیکی و کاهش حوادث و سوانح رانندگی در ایام سفر‌های نوروزی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خدماتی همچون فضای دوستدار کودک، خیمه نماز، توزیع نقشه و بروشور و محصولات فرهنگی ارائه می‌شود.

رضایی افزود: یکی از برنامه‌های تاثیرگذار حوزه جوانان در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برپایی کمپین ملی نه به تصادفات است که در لرستان تاکنون بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ نفر به آن پیوسته اند.

وی بیان کرد: همچنین اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان با برپایی غرفه‌های بخش سلامت سعی دارند نیاز‌های اولیه نظیر کنترل فشار خون و کمک‌های اولیه را نیز ارئه دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ورودی شهر‌های استان و مکان‌های پر گردشگر دایر شده اند که علاوه بر آن‌ها ۲ پست سیار سحاب نیز کار امداد سرپایی را در این طرح انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

بهره‌مندی ۵۴ هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.