در ایام تعطیلات نوروزی؛

رشد ۱۸ درصدی مصرف بنزین در مرکز و شمال آذربایجان غربی

میزان مصرف بنزین در تعطیلات نوروز ۹۷ در شهرهای مرکزی و شمال آذربایجان غربی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افزایش میزان مصرف بنزین و CNG در مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی خبرداد و گفت: با شروع تعطیلات نوروز مصرف بنزین از ۲۸ اسفند ۹۶ لغایت ۱۳ فروردین ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۱۸ درصد رشد به ۲۷ میلیون لیتر رسید
وی افزود متوسط مصرف روزانه بنزین در مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و متوسط مصرف روزانه گاز طبیعی (CNG) بالغ بر ۸۰۰ هزار مترمکعب می‌باشد که مصرف گاز طبیعی در مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲ درصد رشد داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ارومیه درباره آخرین وضعیت مصرف به تفکیک نواحی تابعه گفت: بالاترین رشد مصرف بنزین مربوط به شهرستان‌های خوی و ماکو بوده و مصرف بنزین در بازه زمانی مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در مرکز استان با ۰،۲۹ درصد رشد، سلماس ۶ درصد کاهش، خوی ۲۹ درصد افزایش و ماکو با ۴۰ درصد رشد مواجه بوده است.
مجرد گفت: از عوامل مهم افزایش مصرف بنزین در سطح منطقه، شرایط مناسب آب و هوایی، افزایش سفر‌های نوروزی، خرید از بازارچه‌های مرزی و بازدید از آثار تاریخی و باستانی بوده است.
این مقام مسئول گفت: میزان شکایات دریافتی مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ در ایام تعطیلات نوروز از تعداد ۱۲۰ باب جایگاه عرضه سوخت فقط یک مورد بوده که به قید فوریت توسط کارشناس مسئول مربوطه بررسی و رسیدگی شد.
مجرد یاد آور شد: شماره تلفن ۰۹۶۲۷ در کلیه مجاری عرضه و در معرض دید مشتریان نصب شده و مشتریان و مراجعین جایگاه‌های سوخت می‌توانند در صورت هرگونه شکایت از نحوه عملکرد جایگاه‌ها با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ح


افزایش مصرف بنزین در مرکز وشمال آذربایجان غربی

برچسب ها: شرکت نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.