زمان برگزاری جلسه فدراسیون فوتبال با بنیاد رودکی مشخص شد

نشست مسئولان فدراسیون فوتبال و بنیاد رودکی برای انتخاب قطعی خواننده های تیم ملی برای حضور در جام جهانی، یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه B این مسابقات با مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار 25 اسفند به مصاف شاگردان رنار در مراکش برود. یاران مسعود شجاعی امیدوارند تا با عملکردی خوب، شگفتی ساز مسابقات لقب بگیرند و از گروه B صعود کنند.

مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است برای روحیه دادن به ملی پوشان، مراسم بدرقه ویژه ای برای تیم ملی برگزار کنند و سپس شاگردان کی روش برای حضور در جام جهانی، راهی روسیه شوند.

بر همین اساس، مسئولان فدراسیون در دی ماه سال گذشته با بنیاد رودکی برای ساخت و اجرای سرود اعزام تیم ملی به روسیه به توافق رسیدند و قرار است، یکشنبه هفته آینده،  جلسه ای با حضور زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال و ساکت دبیرکل برگزار و اسامی خواننده ها، ترانه و شاعر به صورت رسمی اعلام شود.

البته طبق شنیده ها، حضور سالار عقیلی و علیرضا قربانی به عنوان 2 خواننده سنتی کشورمان قطعی است اما در جلسه روز یکشنبه، به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

همچنین قرار است یک خواننده پاپ هم در تیم خواننده های ایران حضور یابد که هنوز نام او مشخص نشده است.

کار انتخاب ترانه، آهنگ و تنظیم این قطعه از سوی مرکز ملی موسیقی انجام می شود و با ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی توافق شده است.

انتهای پیام/

خواننده های تیم ملی یکشنبه مشخص می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار