رئیس هیأت کبدی استان اصفهان:

در بخش بانوان کمبود مربی داریم

رئیس هیأت کبدی استان اصفهان گفت:مشکل اصلی ما نبود مربی فعال خانم و با‌سابقه است و سعی کردیم با برگزاری کلاس‌های مربی‌گری این نقطه ضعف را پوشش دهیم.

سید‌احمد حجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص وضعیت کبدی استان اصفهان اظهار کرد: سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و در رده نوجوانان قهرمان کشور و در رده جوانان سومی را به دست آوردیم؛ تیم آقایان اصفهان پنجم لیگ برتر و بانوان قهرمان لیگ برتر شدند و تغییراتی در لیگ برتر ایجاد خواهد شد و باید باشگاه‌ها شرکت کنند و جوایز بسیار خوبی برای لیگ برتر سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 5 بازیکن آقا و 6 بانو در تیم ملی داریم، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف را داشتیم اما استقبال از این رشته در استان زیاد نیست و کبدی نا‌شناخته‌ است، با وجود اینکه این رشته در اصفهان رایگان است اما مردم استقبال نمی‌کنند.

رئیس هیأت کبدی استان اصفهان تصریح کرد: مشکل اصلی ما نبود مربی فعال خانم و با‌سابقه است و سعی کردیم با برگزاری کلاس‌های مربی‌گری این نقطه ضعف را پوشش دهیم، در رده‌های پایه بانوان ضعیف هستیم و برخی شهرستان‌ها با وجود پتانسیل بسیار بالا فعالیت مناسبی ندارند؛ به دلیل استقبال کم، کلاس‌های داوری و مربی‌گری را برگزار نکردیم اما در کل حدود 90 درصد تقویم هیأت اجرایی شد.

حجازی با اشاره به ورزش استان اصفهان گفت: به ورزش اصفهان نمره متوسط به بالا می‌دهم، در کل وضعیت خوبی داشتیم؛ اصفهان پتانسیل بالایی در امر ورزش دارد و باید دست‌آورد‌های بهتری داشته باشیم. 

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد هیأت کبدی استان اصفهان درسال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.