رفع مشکلات واحدهای تولیدی بخش اساسی حمایت از کالای ایرانی است

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: یکی از اساسی‌ترین موارد درباره حمایت از کالای ایرانی، صادرات این کالاها و برجسته کردن کالای ایرانی در بازارهای جهانی است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه  با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حمایت از کالای تولید داخل بخش مهمی از پازل اقتصاد مقاومتی است و بخش زیادی از اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق خواهد کرد.


وی مهمترین موضوع درباره شعار امسال را شیوه صحیح حمایت از کالای ایرانی دانست و افزود: برای حمایت از کالای تولید داخل دو بخش اساسی داریم که بخش اول و مهمتر آن رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به مشکلات متعدد واحدهای تولیدی از جمله تامین نقدینگی، مسائل مالیات و تامین اجتماعی، تسهیلات بانکی، بروکراسی اداری و ...، تصریح کرد: برداشت موانع پیش روی واحدها و کاهش هزینه آنها اولین گام برای حمایت از کالای ایرانی است.
این کارشناس مسائل اقتصادی دومین گام برای حمایت از کالای ایرانی را صادرات آن و برجسته کردن تولیدات داخل کشور در بازارهای جهانی است.
کاشفی معتقد است، برای این منظور باید زمینه حضور تولیدات ایران را با پرداخت یارانه حضور در نمایشگاه‌ها، شیوه‌های نوین بازاریابی و ... فراهم کرد که این برنامه‌ها جزو اولویت‌های امسال اتاق بازرگانی هم قرار دارد.


رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه بخش دیگر حمایت از کالای ایرانی که اکنون تبلیغات بیشتری روی آن می‌شود را ایجاد فرهنگ خرید کالای ایرانی در داخل کشور دانست.

انتهای پیام/ز

 

 

ایجاد فرهنگ خرید کالای ایرانی در داخل کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.