مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه؛

رشد ۲۹ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه در سال گذشته

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۲۹ درصدی صادرات گمرکات استان کرمانشاه در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: دراین مدت تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۶۹۸ میلیون و ۵۵۹ هزارو ۵۱۲ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۹۵۶ هزارو ۶۰ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ از لحاظ ارزش ۲۹ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۱۱ درصد رشد داشته است.
وی افزود: در سال گذشته گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه‌های استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۱۸۳ میلیون و ۳۶۲ هزارو ۱۴۰ دلار کالا به وزن ۴۶۹ هزارو ۳۵۵ تن بوده که جایگاه دوم را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داده است.
خلیل حیدری گفت: در سال ۹۶ تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۴۶ میلیون و ۳۴۷ هزارو ۲۴۷ دلار کالا به وزن ۱۶۰ هزارو ۷۴ تن می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۲ درصد افزایش داشته است.
وی همچنین افزود: تشریفات صادرات گمرک پاوه نیز ۲۰ میلیون و ۴۵۴ هزارو ۲۵۳ دلار کالا به وزن ۲۸ هزارو ۶۸۹ تن می‌باشد.
مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده، لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کاشی و سرامیک، کولر‌های آبی، نوارلبه وروکش اوراق فشرده چوبی، گونی پلاستیکی دوخته شده، گرید لوله به صورت پودر، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، نایلون پلاستیکی، انواع ظروف پلاستیکی، سیمان عنوان کرد و افزود: بیشتر کالا‌های فوق به کشور عراق صادر می‌شود.
 
انتهای پیام/پ
 

رشد صادرات از گمرکات استان کرمانشاه

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار