مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی؛

حمایت از کالای ایرانی باید با تعصب انجام و اجرا شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:حمایت از کالای ایرانی باید با تعصب توسط همگان انجام و اجرا شود تا رشد و رونق اقتصادی در همه جا یکسان و فراگیر باشد.

حمایت از کالای ایرانی باید با تعصب انجام و اجرا شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در دیدار رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی،با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب، افزود:  برای توانمندسازی اقتصادی باید نگاه، اول درون زا و بعد برون نگر باشد و با حمایت از کالای داخلی زمینه رشد، تقویت و ارتقاء تولید و اشتغال مولد فراهم شود تا به نتایج مطلوب و هم زودرس و نیز پایدار برسیم.


وی تصریح کرد : نقشه راه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ترسیم کردن همچنان اقتصادی و مقاوم سازی اقتصادی بوده و همه باید با حمایت و استفاده از تولیدات داخلی این مهم را شکوفاتر کنیم.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  در ادامه گفت: فعالیت امسال این شرکت هم مانند گذشته در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت  بوده و با تعامل و همکاری بیشتر با بخش خصوصی بدنبال تحقق اهداف در زمینه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی برای صاحبان صنایع هستیم.

مهدی زاده افزود: خوشبختانه در سالی که گذشت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی دو رسالت و وظیفه اصلی خود در بحث زیرساخت‌ها و حمایت از صنایع کوچک را بصورت مطلوب پشت سر گذاشت و امسال نیز پرتوان‌تر بدنبال اهداف خود خواهیم بود.

وی گفت: یکی از مهمترین مباحث ما در بخش صنعت، تولیدات واحد‌های صنعتی بوده که باید صادر و محصولات صادرات محور شوند و امسال باید شتاب بیشتری بگیرد و محصولات بیشتری به کشور‌های هدف صادر شود.


انتهای پیام// ف. ح
 
 

دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  با رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان

برچسب ها: کالای ایرانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.