معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی هدف این سازمان را استاندارسازی محتوای کتاب‌های کمک آموزشی دانست.

توجه ویژه به استانداردسازی محتوای کتاب‌های کمک آموزشیحسین طلایی معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رسیدگی به وضعیت کتاب‌های کمک آموزشی استاندارد برای دانش‌آموزان عنوان کرد: یکی از ماموریت‌هایی که ما همواره دنبال می‌کنیم استانداردسازی کتاب‌های کمک آموزشی بوده است که این کار در دفتر تکنولوژی آموزشی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در روند استانداردسازی کتاب‌های کمک آموزشی هم‌سویی اهداف آموزشی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کتاب‌ها باید به گونه‌ای باشند که محتوای برنامه درسی را تکمیل کنند.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره مصوبه اخیر آموزش و پرورش مبنی بر ممنوعیت کتاب‌های کمک آموزشی در دوره ابتدایی اظهار کرد: همواره این ممنوعیت وجود داشته است و صرفا دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به مطالب تکمیلی در محتوای آموزشی هستند می‌توانند در ساعات خارج درسی از این کتاب‌ها استفاده کنند.

طلایی یادآور شد: ورود هرگونه کتاب‌های کمک آموزشی در ساعات درسی قطعا ممنوع خواهد بود البته معلمان هیچ پایه تحصیلی نباید در ساعات درسی تدریس مطالب کمک آموزشی را دنبال کنند.

انتهای پیام/

استانداردسازی محتوای آموزشی کتاب های کمک درسی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار