بازداشت مرد ژاپنی که پسرش را بیش از ۲۰ سال در یک قفس حبس کرده بود

یک مرد ۷۳ ساله ژاپنی که پسرش را به مدت بیش از دو دهه درون یک قفس چوبی نگهداری می‌کرد، در غرب این کشور بازداشت شد.

بازداشت مرد ژاپنی که پسرش را بیش از ۲۰ سال در یک قفس حبس کرده بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مرد 73 ساله ژاپنی که پسرش را برای مدت بیش از دو دهه درون یک قفس نگهداری می‌کرد، در غرب این کشور بازداشت شد. سخنگوی پلیس محلی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد پسر 42 ساله این مرد ژاپنی که از بیماری روانی رنج می برد، در منزل مسکونی آنها در شهر ساندا در استان هیوگو درون یک قفس زندگی می کرد.

به دلیل آنکه تحقیقات در این باره به پایان نرسیده است، پلیس از افشای جزئیات بیشتر خودداری کرده است؛ اما گزارش های محلی حاکی از آن است که این مرد ژاپنی پسرش را در یک قفس چوبی به ارتفاع یک متر و عرض 1.8 متر حبس کرده بود. این قفس در کلبه کناری ساختمان اصلی این منزل مسکونی ساخته شده بود. گفته می شود پدر بیرحم اتهامات خود را پذیرفته است. وی دلیل حبس کردن پسرش را بدتر شدن مشکلات روانی او اعلام کرده است.

این مرد 73 ساله همچنین می گوید به پسرش غذا می داده و او اجازه داشته یک روز در میان حمام کند. نام پسر این مرد که از بیماری روانی رنج می برد، فاش نشده است. گفته می شود وی در حال حاضر از لحاظ روانی در شرایط پایداری به سر می برد؛ اما (به سبب حبس در قفس کوچک) پشت او خمیده شده است. پلیس این مرد 42 ساله را به یک مرکز بهزیستی فرستاده است.
انتهای پیام/

حبس یک مرد در ژاپن در قفس به مدت دو دهه

برچسب ها: آسیا ، اخبار خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار