مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی؛

استفاده از کالای استاندارد ایرانی اولویت شرکت برق

افزایش کیفیت خدمات، حمایت از کالای ایرانی و رعایت ایمنی برنامه کاری سال ۹۷ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اکبر حسن‌بگلو در جمع کارکنان معاونت مدیرعامل در توزیع برق ارومیه بیان کرد: سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب و اتفاقاتی که رخ داد، گذشت و باید از تلاش‌های صادقانه و خدمتگذاری بی‌منت همکاران خود تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه اشاره کرد: تاکیدات مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت توانیر بر استفاده و حمایت از کالای با کیفیت و استاندارد ایرانی بوده و این مهم در اولویت فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: یکی دیگر از تاکیدات وزیر نیرو، بحث مدیریت مصرف در زمان‌های پیک می‌باشد بنابراین این انتظار را از همکاران خود داریم که نهایت تلاش خود را انجام دهند که تابستان ۹۷ را همانند تابستان سال گذشته بدون قطعی سراسری بگذرانیم.

حسن‌بگلو عنوان کرد: یکی دیگر از حوادث ابتدایی سال جدید، طوفان ارومیه بود که در جریان این طوفان شاهد حضور شبانه روزی همکاران خود بودیم، حتی در جریان این اتفاقات همکاران غیرفنی نیز حضور فعال داشتند.

وی یاد آور شد: متاسفانه در جریان طوفان اخیر یکی از اتفاقات تلخ و ناراحت کننده بروز حادثه برای ۲ نفر از همکاران در اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: در سال ۹۷، رعایت اصول ایمنی از برنامه‌های اصلی این شرکت خواهد بود، همچنانکه در سال ۹۶ دوره‌های آموزشی بسیاری در راستای ایمنی برگزار شد،ضمنأ تداوم این آموزشها  در سال جاری نیز باید رعایت شود.

حسن‌بگلو یاد آورشد: افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین یکی دیگر از برنامه‌های اصلی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای سال ۹۷ است که با جدیت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم، همانند سال‌های گذشته خددمات مورد انتظار مشترکین را ارائه کنیم.

انتهای پیام/ح

افزایش کیفیت ارائه خدمات   به مشترکین از برنامه های اصلی شرکت برق در سال 97

برچسب ها: برق ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.