در بخش‌های آوایی و انفرادی:

مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت نام در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد گفت: مهلت ثبت نام در بخش آوایی انفرادی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۳۰ فروردین ماه جاری و در بخش معارفی تا ۱۰ اردیبهشت امسال تمدید شد.

وی افزود: بخش آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ کل، حفظ ٢٠ جزء اول، حفظ ١٠ جزء، حفظ ٥ جزء، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان و  بخش معارفی شامل تفسیر سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: داشتن حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال از شرایط اصلی شرکت در این رقابت قرآنی می‌باشد.

عزیزی ادامه داد: ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان در سراسر کشور از ۲۰ بهمن ۹۶ و از طریق نشانی اینترنتی quraniran.ir آغاز شد.

وی گفت: ثبت نام علاقمندانی که دسترسی به اینترنت ندارند، با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان امکان پذیر است.

عزیزی افزود: مرحله شهرستانی این رقابت قرآنی، از اواخر اردیبهشت ماه سالجاری و آزمون بخش معارفی در این مرحله به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: زمان مرحله استانی این مسابقات هم از اوایل تیرماه در شهرکرد و مرحله کشوری، ۱۰ تا ۲۵ مهرماه امسال به میزبانی اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام/ن

مهلت ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.