تجلیل از اولین مدال آور سال ۹۷ در رشته پاراتکواندو

نخستین مدال‌آور ورزش استان قم از میادین بین‌المللی و برون‌مرزی سال ۱۳۹۷ در مراسمی با حضور مسئولان ورزش قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در شرایطی که44 هیأت ورزشی در ابعاد همگانی‏، قهرمانی، فرهنگی، آموزشی و دیگر عرصه‌های ورزش برای استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان و در تمامی رده‌های سنی فعالیت می‌کنند، نخستین مدال سال 1397 ورزش قم از میادین بین‌المللی و برون‌مرزی توسط ورزشکار رشته پاراتکواندو به دست آمد.

محمدرضا شعبانی ورزشکار رشته پاراتکواندو استان قم است که به دلیل وجود همین اختلاف در چند سال اخیر که در رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم افتخار کسب می‌کند، نام و عناوین وی چندان مورد توجه رسانه‌ها و اهالی ورزش نبوده است اما این بار هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین در این زمینه پیش‌قدم شد.

ظاهرا هر رشته‌ای که پیشوند آن با ”پارا” آغاز می‌شود زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و هیات‌های استان قم آن است نظیر رشته پاراتکواندو که البته در سراسر کشور تکواندو نیز مدعی انجام فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف آن است.

مقدمات تجلیل از شعبانی که سابقه عضویت تیم ملی ایران را دارد و نخستین مدال برون‌مرزی و بین‌المللی ورزش قم در سال 1397 را با درخشش در پیکارهای بین‌المللی آزاد 2018 آفریقا به دست‌ آورد، توجه هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین فراهم و با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان به انجام رسید.

به همین منظور امروز روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم همراه با محمد پیروزمنش رئیس هیأت و محمود شریفی دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در منزل محمدرضا شعبانی ملی‌پوش مدال‌آور پاراتکواندو قم حضور یافته و از وی به پاس موفقیت در کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره پیکارهای بین‌المللی آزاد 2018 آفریقا در رشته پاراتکواندو تجلیل و قدردانی کردند، در حالی که شعبانی هم اکنون عضو تیم ملی ایران در راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام /ح

نخستین مدال‌آور بین‌المللی سال 97 ورزش قم تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار