فعالیت بر روی سلول های بنیادی در مرکز جهاد دانشگاهی قم

حیدری گفت:تشکیل گروهی وانجام فعالیت روی سلول‌های بنیادی برای درمان مفاصل،ترمیم پوست برای زیبایی و تزریق پلاکت‌های خون برای باروری بانوان ازفعالیت‌های این مجموعه درسال۹۶به شمار می‌رود.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدحیدری،رئیس جهاد دانشگاهی استان قم، صبح امروز در دیدار اعضای مدیران جهاد دانشگاهی استان قم با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت‌های مطلوبی از جهت توسعه فیزیکی و خدمات‌دهی در ایام نوروز ارائه‌ شده است،گفت: با توجه به اینکه این مجموعه نهاد دولتی نیست برای نخستین بار توانسته‌ایم بودجه‌ای را از دولت دریافت و دستگاهی برای خدمات‌دهی در آزمایشگاه خریداری کنیم و همچنین در ایام نوروز توانسته‌ایم یک اتاق عمل به مجموعه اضافه کنیم.

همچنین در این دیدار، آیت‌الله سید‌محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ارائه فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌دهی به زائرین آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) را مدنظر قرار داد وافزود: آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ارائه فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌دهی به زائرین می‌تواند همکاری‌های مطلوبی با مجموعه جهاد دانشگاهی داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: تشکیل گروهی و انجام فعالیت بر روی سلول‌های بنیادی برای درمان مفاصل، ترمیم پوست برای زیبایی و تزریق پلاکت‌های خون برای باروری بانوان ازجمله فعالیت‌های این مجموعه در سال 96 به شمار می‌رود.

در ادامه این جلسه حبیبی معاون آموزش جهاد دانشگاهی با بیان اینکه در حوزه آموزش در چهار مرکز و شش کارگروه مشغول فعالیت هستیم،تصریح کرد: تاکنون بالغ‌بر 12 هزار نفر در این کارگروه‌ها آموزش‌دیده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در راستای بومی‌سازی کتب انگلیسی، جهاد دانشگاهی نیز فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام داده است.

فاطمی سرپرست دانشکده علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حرم حضرت معصومه (س) نگین شهر قم است، عنوان کرد: با توجه به اینکه قم عش آل محمد است، به همین دلیل نامه‌هایی در راستای حفظ شأن زائر و نگاه به مقوله زیارت به تمام ادارات و نهادها ارسال‌شده تا نکات و مسائل مهم شهر را عنوان کنند.

انتهای پیام/ح

تزریق پلاکت‌های خون برای باروری بانوان در مرکز جهاد دانشگاهی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.