20 هزار نظارت بر اماکن و رستورانهای بین راهی استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در طرح سلامت نوروزی 20 هزار نظارت بر اماکن و رستورانهای بین راهی استان اردبیل در ایام نوروز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اعلام این خبر افزود: در طرح سلامت نوروزی توسط اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط 20 هزار نظارت بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و سامانه‌های آبرسانی و اماکن بین راهی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 120 مامور بهداشت محیط در قالب 25 اکیپ نظارتی و بازرسی 20 هزار و 100 ساعت کاری، برای تامین سلامت مردم در این ایام نوروز فعالیت داشته‌اند گفت: در حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه نیز اکیپ‌های نظارتی بالغ بر 110 مورد از مراکز تولید مواد غذایی و سردخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها به صورت مرتب بازرسی کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین از کشف و ضبط  18 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر اینکه۱۸ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته با حکم قضایی در هفته سلامت امسال معدوم خواهد شد، 18 باب مرکز متخلف بهداشتی تعطیل و پلمپ شدند.

انتهای پیام/ح

فعالیت 120 مامور بهداشت محیط در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.