طمع بیش از حد رئیس‌جمهور آمریکا برای بدست آوردن پول؛

ترامپ به رئیس شرکت آمازون هم حسادت می‌کند!

خبرنگار روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه در کاخ‌سفید اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا به «جف بیزوس» به دلیل ثروت فراوانش حسادت می‌کند.

واشنگتن پست: دونالد ترامپ به رئیس شرکت آمازون حسادت می کند به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «مارک فیشر»، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست روز گذشته (یکشنبه) به نقل از برخی مقامات کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به «جف بیزوس»، مؤسس و مدیر عامل شرکت آمازون حسادت می کند.

دونالد ترامپ در روزهای اخیر شرکت آمازون و همچنین روزنامه واشنگتن پست را که «جف بیزوس» صاحب آنهاست، مورد حملات لفظی خود قرار داده است. ترامپ حتی واشنگتن پست را به لابی‌گری برای شرکت آمازون متهم کرده است. ادعایی که جف بیزوس آن را «پوچ و بی اساس» خوانده است.

مارک فیشر در مصاحبه با شبکه سی ان ان به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: ادعای لابی گری واشنگتن پست برای آمازون بی اساس است. واشنگتن پست حتی مطالب انتقادی زیادی را درباره آمازون منتشر کرده است. مسئله اصلی این است که به گفته برخی منابع آگاه در کاخ سفید، دونالد ترامپ نوعی حس حسادت به جف بیزوس دارد.

مارک فیشر همچنین به گزارش اخیر مجله فوربز درباره فهرست ثروتمندترین افراد جهان که دونالد ترامپ در آن رتبه 766 را داشت و جف بیزوس در این فهرست رتبه نخست را از آن خود کرده بود، اشاره کرد و گفت: او (ترامپ) وسواس بیش از حدی به فهرست ثروتمندان فوربز دارد و دلش نمی خواهد در این جایگاه قرار داشته باشد.

دونالد ترامپ که پیشتر هم واشنگتن پست را به انتشار «اخبار جعلی» متهم کرده بود، در هفته های اخیر به دلیل مرتبط دانستن این روزنامه با شرکت آمازون، میزان انتقادهای خود را از آن افزایش داده است.

دونالد ترامپ از سال 2015 تاکنون بارها از شرکت آمازون و مؤسس آن انتقاد کرده است. وی هفته گذشته در حساب توییتر خود نوشت: من نگرانی هایم را از بابت آمازون حتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرده ام. برخلاف دیگر شرکت ها، آمازون هیچ مالیاتی پرداخت نمی کند و یا مقدار این مالیات ها بسیار کم است. آمازون از سامانه پستی ما برای تحویل کالاهایش استفاده می کند و خسارت زیادی به آمریکا وارد می کند و بسیاری از خرده فروشان را از حوزه کسب و کار بیرون رانده است.

انتهای پیام/

انتقادهای مکرر دونالد ترامپ از رئیس شرکت آمازون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار