ثبت 565 موقوفه در استان اردبیل

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از ثبت 565 موقوفه در سطح استان اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به ثبت 565 موقوفه در سطح استان اردبیل تصریح کرد:‌ براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک نماینده برای اداره امور وقف شهرستان نمین تعیین شده که در روزهای آینده شاهد راه‌اندازی نمایندگی اوقاف و امور خیریه در این شهرستان خواهیم بود تا فعالیت در این حوزه به شکلی منسج‌تر انجام شود.

وی از استقرار 5 هزار مستاجر در املاک وقفی استان خبر داد و افزود: این املاک در راستای تحقق نیات واقفان اجاره داده شده و درآمدهای حاصل از آن براساس نیت واقفان برای امور عام‌المنفعه و درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تربیت حافظان قرآن یکی از برنامه‌های مهم اوقاف در استان بوده که در همین راستا در سال گذشته توانستیم شاهد تربیت ۶ هزار حافظ در سطح استان باشیم.

حجت‌الاسلام قیامی اظهار داشت:‌ تربیت حافظان قرآنی که از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و از برنامه‌ها و اولویت‌ها بوده امسال نیز تداوم داشته و تلاش می‌کنیم تا این تعداد را به هشت هزار حافظ تا پایان سال افزایش دهیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ح

استقرار 5 هزار مستاجر در املاک وقفی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.