ادامه عملیات جستجوی اجساد قربانیان سانحه هواپیمایی آسمان

فرماندار دنا گفت: با بهتر شدن شرایط محیطی در تلاش هستیم تا هر چه زودتر پروژه عملیات جستجو را به پایان برسانیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس بهشتی  با اشاره به ادامه عملیات جستجوی اجساد قربانیان سانحه هواپیمایی آسمان اظهار داشت: با بهتر شدن شرایط محیطی در تلاش هستیم تا هر چه زودتر پروژه عملیات جستجو را به پایان برسانیم.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس برنامه زمان‌بندی شده توسط هلال احمر تیم امدادی جمعیت هلال احمر اردبیل در محل مستقر و مشغول عملیات است.

فرماندار دنا با بیان اینکه 20 نفر مشغول عملیات جستجوی اجساد هستند بیان کرد: تیمی متشکل  از یک نفر از محیط زیست برای محافظت از محل سقوط، 2 نفر از محلی‌ها به خاطر اشرافیت بر منطقه و 3 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر برای کارهای تخصصی همراه تیم جستجو به محل سقوط می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: 2 تیم 5 نفره نیز در سی‌سخت برای پشتیبانی تیم جستجو حضور دارند.

بهشتی با اشاره به قرار داشتن کنترل میکروب و عفونت آن منطقه اظهار داشت: در این راستا حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی هفته‌ای یک بار گندزدایی محیط را توسط شبکه بهداشت استان و شهرستان انجام می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله اول مأموریت که انتقال جان‌باختگان است قرار داریم و پس از آن مرحله دوم انتقال وسایل مسافران و سپس انتقال قطعات هواپیما را در پیش داریم.

فرماندار دنا تصریح کرد: ایجاد المان یادبود از جان‌باختگان هواپیما در خروجی شهر سی‌سخت به سمت دنا نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: این طرح در مرحله دعوت از اندیشمندان پژوهشگران و محققان قرار دارد و پس از آن به مرحله اجرا درمی‌آید.

 

انتهای پیام/م

 

ادامه عملیات جستجوبرای انتقال اجساد قربانیان سانحه هواپیمایی آسمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.