معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان:

زمان دقیق پایان عملیات در دنا را نمی توان اعلام کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: زمانی که دیگر به این نتیجه رسیدند که چیز دیگری از قطعات نیست یا اینکه متوجه شوند برخی قطعات قابل دسترسی نیست ممکن است دستور توقف عملیات را بدهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی با اشاره به شرایط مناسب هوای دناکوه اظهار داشت: از پایگاه هلال احمر پادنا یک تیم 6 نفره 2 روز و 2 شب در عملیات بودند و شب را نیز در محل سقوط اسکان داشتند. این تیم به اضافه تیم‌های جستجوگر دیگر هر آنچه را از قطعات پیکرها توانستند جمع کردند و تحویل مقامات قضایی دادند.

وی افزود: بر اساس اطلاعی که ما داریم تا کنون 8 نفر از پیکرها شناسایی شده‌اند و با انجام اقدامات لازم بقیه پیکرها نیز در زمانی دیگر شناسایی خواهند شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه عملیات جستجو همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: قرار بود از سمت جبهه شمالی یعنی از سمت سمیرم و پادنا عملیات را انجام دهیم اما به دلیل شرایط بد جوی ما تیم‌مان را به کمک بقیه تیم‌های جستجوگر فرستادیم تا با همراهی آنها به ادامه عملیات بپردارند.

وی گفت: ما یک تیم 6 نفره دیگر جایگزین تیم قبلی کردیم و آنها هم اکنون در منطقه حضور دارند و آمادگی داریم از اصفهان هر تعداد نیرو بخواهند برای کمک اعزام کنیم.

کریمی با بیان اینکه نمی‌توان زمان دقیق پایان عملیات را از اکنون پیش بینی کرد، بیان کرد: با توجه به اینکه جستجوگران تا کنون قطعات بسیاری از پیکرها را به پایین کوه منتقل کرده‌اند اما به دلیل اینکه برخی قطعات هم پراکنده است و هم زیر برف مدفون شده است جستجو سخت است، اما تا جایی که دسترسی داشته باشند به جستجوی خود ادامه می‌دهند.

وی اظهار داشت: زمانی که دیگر به این نتیجه رسیدند که چیز دیگری از قطعات نیست یا اینکه متوجه شوند که برخی قطعات قابل دسترسی نیست ممکن است دستور توقف عملیات را بدهند.

 

انتهای پیام/م

آخرین وضعیت اجساد سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.