سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان:

فضای مجازی بهترین راه معرفی روستاهای هدف گردشگری است

یکی از بهترین راه های معرفی روستاهای هدف گردشگری استان سمنان استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در دیدار با مدیر کل فناوری اطلاعات استان سمنان گفت : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان می‌تواند با ایجاد زیرساخت های ارتباطی زمینه معرفی روستاهای هدف گردشگری استان سمنان را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه در دوره حاضر تبلیغات رکن اصلی جذب گردشگر است ، افزود : اداره کل فناوری اطلاعات می‌تواند نقش مهمی در انتشار محتوای تولید شده در حوزه گردشگری داشته باشد.

جهانشاهی با بیان اینکه این اداره کل از استارت آپ‌های حوزه گردشگری استقبال می‌کند، تصریح کرد : توسعه گردشگری دیجیتال و مجازی، زمینه ساز توسعه گردشگری است.

مسعود میررضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان نیز گفت: این اداره کل حامی میراث فرهنگی و گردشگری است و می‌تواند زمینه ساز توسعه گردشگری مجازی باشد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل می‌تواند زمینه انتشار محتوای تولید شده در حوزه گردشگری را فراهم کند، افزود: برقراری ارتباط تمامی مناطق گردشگری با شبکه اینترنت از برنامه‌های در دست اجراست.

انتهای پیام / ه

تبلیغات رکن اصلی جذب گردشگر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار