ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا +تصاویر

مکان‌های بسیار جالب و گاهی عجیب بر روی زمین وجود دارد که بازدید از آن‌ها و یا حداقل نگاه کردن به تصاویرشان نیز می‌تواند هیجان‌انگیز باشد و به کابوس‌های شبانه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گوشه و کنار این کره خاکی مکان‌های مرموز و عجیبی وجود دارد که قدم گذاشتن در آن ترس را در وجود آدمی بیدار می کند. گاهی بازدید از مکان‌های مرموز و عجیب هم می تواند جالب باشد چرا که همیشه قرار نیست از مکان های زیبا و خوش آب وهوا دیدن کنیم. در این مطلب با ۵ مکان عجیب و مرموز بر روی زمین آشنا می شویم که هنوز ابهامات بسیاری درباره آنها وجود دارد و برای بعضی از آنها هیچ توضیح قابل قبولی نمی‌یابیم.

۵- ایستگاه مترو City Hall _ نیویورک

ترسناکترین مکان‌های دنیا را بشناسید +تصاویر

ایستگاه تالار شهر (City Hall) در سال 1904 ساخته شده و در حال حاضر از این تونل و ایستگاه استفاده ای نمی شود و تبدیل به مکانی رها شده و استخوان سوز شده‌است. این تونل در زیر مرکز عمومی شهر شلوغ نیویورک قرار دارد و تا سال ۱۹۴۵ مورداستفاده قرار گرفته‌است. البته هنوز هم می‌توانید با ماندن در قطار ۶ بعد از ایستگاه آخر، به این ایستگاه قدیمی و متروک نگاهی بیندازید و طاق های قوسی شکل،کاشی‌های گوستاوینو و پنجره‌های سقفی دودی را ببینید.

۴- قلعه دریایی _ انگلستان

ترسناکترین مکان‌های دنیا را بشناسید +تصاویر

در طول جنگ جهانی دوم نیروی دریایی سلطنتی انگلستان دکل‌هایی را در حریم ساحلی خود ساخت که به وسیله آن‌ها بهتر بتواند در برابر حملات دریایی مقاومت کند. در حال حاضر این منطقه رها شده و متروک است و برای مردم یادآوری می کند که زمانی میلیون‌ها نفر جان خود را در این قلعه دریایی از دست دادند.

۳- جزیره عروسک‌ها _ مکزیک

ترسناکترین مکان‌های دنیا را بشناسید +تصاویر

جزیره عروسک ها یا با نام اصلی “Isla de las Munecas” مکانی عجیب در جنوب کشور مکزیکوسیتی بین کانالXochimico است. مردمان محلی بر این باور هستند که فردی به نام دون خوآن جنازه ی یک دختر کوچک را در کانال آب پیدا می کنه که روح دخترک تمام جزیره رو تسخیر میکنه و مرد بیچاره هم از ترس و برای راضی نگه داشتن روح دختر ، شروع میکنه به جمع کردن عروسک و آویزون کردنشون به درخت ها و فنس ها و ساختمون داخل جزیره. اما بعضی از گردشگرها قسم خوردن که صدای خنده  و حرف زدن عروسکها و تکون خوردن دست و پاشون رو شنی

۲-بیمارستان Hellingly _ انگلستان

ترسناکترین مکان‌های دنیا را بشناسید +تصاویر

در زبان انگلیسی Hell به معنی جهنم است. حالا اسم این بیمارستان Hellingly است. اگر از شنیدن اسم این مکان مرموز نترسیده اید باید بگوییم که این مکان بیمارستان نیست و یک مکان برای نگهداری دیوانگان است که خدا می داند چه کارهای وحشتناکی در داخل آن انجام شده است. به گفته ی بازدیدکنندگان از این دیوانه خانه مخوف، صدای ناله بیماران تحت درمان شنیده می شود و بدون‌شک بازدید از چنین بنایی می‌تواند بسیار ترسناک باشد.

۱- جنگل Aokigahara _ ژاپن

ترسناکترین مکان‌های دنیا را بشناسید +تصاویر

این جنگل که با نام های جنگل خودکشی، دریای درختان و بهترین مکان برای مردن شناخته می‌شود، در بخش زیرین کوه فوجی در کشور ژاپن  قرار دارد. دلیل این نام گذاری ها در آن است که افراد بسیار زیادی در این جتگل خودکشی می‌کنند و در حقیقت آخرین جایی است که برخی افراد ژاپنی در کره زمین می‌بینند. در سفر به این جنگل اجساد گوناگونی در بخش های مختلف جنگل می توانید ببینید، به همین منظور برای منصرف کردن این افراد از خودکشی در حاشیه های جنگل تابلو هایی نصب شده و سعی در منصرف کردن افراد برای خودکشی دارند نظیر "زندگی گران‌بها است". همچنین قطب نما در این جنگل به خوبی کار نمی کند و شاید دلیلش میدان مغناطیسی باشد. امروزه هنوز بطور کامل دلیل این خودکشی ها در این جنگل معلوم نیست و با توجه به آمار، هر ساله به تعداد این خودکشی ها افزوده می شود.

 

انتهای پیام/

ترسناکترین مکان ها دنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۳ تير ۱۳۹۸
ترسناک ترین و وحشتناک ترین مکان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
خیلی وحشتناکه البته متروی نیویورک زیاد وحشتناک نبود ولی با این حال دوس دارم به این مکان ها برم
Hong Kong
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
یکم ترسناک بود فقط
Iran (Islamic Republic of)
حکیمه
۰۹:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
جالب بودند نهد وحشتناک
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
وااای یاخدا ...چه جاهای وحشتناکی!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد خان سرگل
۱۸:۵۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
عجب!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار