آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی در خراسان شمالی راه اندازی می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی در خراسان شمالی راه اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ به نقل از روابط عمومی استانداری محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در تهران، موضوع راه اندازی آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی در استان را مورد تأکید قرار داد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت استاندارد گفت: کنترل و نظارت استاندارد در مبادی ورودی و بازار داخل می‌تواند ایمنی را در جامعه تضمین کند.

 صالحی با توجه به زلزله خیز بودن استان اظهار داشت: لازم است در خراسان شمالی تاسیس آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی برای مقاوم سازی سازه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
صالحی به تقویت بنیه استاندارد در استان تاکید کرد و اعلام داشت: سایر سازمان‌های مرتبط در استان در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران هم در این دیدار به آمایش آزمایشگاه‌های استاندارد در استان اشاره کرد و افزود: با تجهیز آزمایشگاه‌های موجود در استان‌ها می‌توان از فعالیت‌های متمرکز با توجه به شاخصه‌های موجود بهره‌مند شد و با این همگرایی منطقه‌ای در برخی استان‌ها می‌تواند علاوه بر تخصصی شدن فعالیت آزمایشگاهی و سرعت عمل، صرفه جویی در منابع موجود را هم داشته باشیم.

در این دیدار مقرر شد، همکاری‌های لازم در خصوص تامین و تجهیز آزمایشگاه کنترل مصالح ساختمانی انجام گیرد.

انتهای پیام/آ


دیدار استاندار خراسان شمالی با رئیس سازمان ملی استاندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.