رفع تصرف 134 هکتار از اراضی منابع ملی در گچساران

رییس دادگستری گچساران گفت: این زمینها مربوط به منابع طبیعی و در حوزه شهر تصرف شده بودند که با حکم قضایی به بیت المال برگشت داده شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ میشان در جلسه کمیته حفاظت و صیانت از انفال و بیت المال گچساران افزود: هم اکنون 32 پرونده زمین خواری در حوزه راه و شهرسازی و منابع طبیعی در دادگستری گچساران در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه دستگاه قضا با بحث زمین خواری به شدت و سرعت رسیدگی می کند اضافه کرد:به پرونده های زمین خواری در کمترین زمان ممکن رسیدگی می شود.
رییس دادگستری گچساران گفت: ملاک برای قضات در رسیدگی به پرونده های زمین خواری قانون است و بخشنامه و مصوبه ملاک نمی باشد.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران هم در این جلسه با هشدار به متصرفان اراضی ملی گفت: اراضی تصرف شده توسط افراد سود جود پس از صدور رای دادگاه از متصرفان خلع ید و به بیت المال برگردانده می شود.
بازیار با بیان اینکه بیشترین تصرف اراضی در ایام تعطیل و شبانه صورت می گیرد افزود: در ایام نوروز چند مورد زمین خواری در محدوده شهر دوگنبدان رخ داد که با اقدام به موقع جلوی افراد گرفته شد.
ظفری شهردار دوگنبدان هم با بیان اینکه پلیس ساختمان شهرداری شبانه روز فعال است گفت: در سال گذشته 260پرونده برای ساخت و ساز غیر مجاز در مراجع قضایی تشیکل و رسیدگی شد.

انتهای پیام/ش

رفع تصرف اراضی منابع ملی در گچساران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.