شهردار منطقه یک مشهد گفت : در راستای برخورد با ایجاد سد معبر، طی سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ متکدی از سطح مشهد جمع‌آوری شده است .

جمع‌آوری بیش از ۱۳۰۰ متکدی از سطح شهر مشهد در سال گذشتهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جواد اصغری شهردار منطقه یک مشهد گفت : مشهد به عنوان یک شهر معنوی که همه روزه پذیرای زائران زیادی ازهمه نقاط جهان است، باید از زیبایی بصری در شان شهر امام رضا (ع) و زائران و مجاوران آن حضرت برخوردار باشد.

وی افزود: ایجاد سدمعبر به هر روشی باعث بر هم زدن سیمای شهر می‌شود که شهرداری طبق قانون با موارد سد معبر برخورد کرده و در جهت رفع این موارد می‌کوشد.

اصغری ادامه داد: شهرداری بخش جمع‌آوری متکدیان را به عنوان کمک به حل یک معضل اجتماعی انجام می‌دهد که لازم است همکاری مشترک سازمان‌های مربوطه جهت عدم برگشت مجدد این متکدیان به چرخه تکدی‌گری افزایش یابد.

شهردار منطقه یک مشهد با اشاره به معضل وجود کودکان خیابانی بی‌سرپرست یا بدسرپرست در سطح شهر افزود: وجود کودکان خیابانی یکی از مواردی است که زیبنده شهر نیست و این کودکان در سنین پایین به علت بی‎سرپرستی یا بدسرپرستی مجبور به انجام مشاغل کاذب از جمله دست‌فروشی و تکدی‌گری در شهر و چهارراه‌ها می‌شوند.


وی گفت : درسال گذشته بیش از ۹۵ کودک خیابانی از سطح شهر جمع‌آوری شده و طبق قانون برای تعیین تکلیف به مراکز مربوطه تحویل داده شده‌اند.

انتهای پیام//ز. ج
 



بیش از ۹۵ کودک خیابانی در سال گذشته از سطح شهرمشهد جمع‌آوری شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.