مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

افکار هنرمند باید مولد اندیشه‌های دینی و هنری باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: افکار یک هنرمند به گونه‌ای است که باید مولد اندیشه‌های دینی و هنری باشد.

افکار هنرمند باید مولد اندیشه‌های دینی و هنری باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز تشکیل بسیج هنرمندان که در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: وظیفه ما این است که در حوزه هنری، دینی و فرهنگی هنری فاصله را کم کنیم و در این راستا رسالت سنگینی بر دوش ما است.

وی گفت: هنرمندان اسلامی ما باید متوجه شوند که انقلابی شده و انقلاب ما اسلامی است و در مسیر دین و انسانیت و اخلاق قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: افکار یک هنرمند به گونه ای است که باید مولد اندیشه‌های دینی و هنری باشد.

ظفری  ادامه داد: نباید دنبال هنری برویم که نمادین باشد که تبدیل این نمادها و سرمایه‌های نمادین وظیفه افرادی است که در هنر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه وظیفه یکایک ما این است که دست همه را گرفته و به بهشت ببریم، عنوان کرد: در سال جدید باید تحول ایجاد کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه مقام هنرمند یک مقام الهی است، خاطرنشان کرد: ما باید شکرگذار باشیم که در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و قالب زندگی‌ها باید رنگ و بوی هنری و دینی و اسلامی بگیرد.

در پایان این مراسم از مسئولین و نمایندگان انجمن های بسیج هنرمندان تجلیل شد.

انتهای پیام/

اندیشه دینی و هنری در افکار هنرمندان تجلی یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.