مدیرحمل ونقل استان کرمان؛

کاهش ۲۲ درصد‌ی تلفات در صحنه نوروز ۹۷

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان از کاهش ۲۲ درصدی تلفات در صحنه تصادفات نوروز ۹۷ در در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن وحاصل حضور فعال و تلاش‌های شبانه روزی راهداران خبرداد.

کاهش ۲۲ درصد‌ی تلفات در صحنه نوروز ۹۷به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانخداداد مقبلی؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان شعار سال ۹۷ را، ایمنی و تلاش در جهت کاهش تلفات انسانی حاصل از تصادفات دانست و گفت:با استفاده از همین تجهیزات و اعتبارات محدودی که در اختیار داریم تلاش مضاعفی در به حداقل رساندن سوانح و تلفات جاده‌ای می‌کنیم.

وی افزود: تجربیات موفق سال گذشته را تقویت کرده و در سالجاری نیز در سطح وسیعتری ادامه می‌دهیم.

وی همچنین اقدامات فرهنگی در کنار فعالیت‌های فیزیکی را در کاهش سوانح و تلفات برون شهری در سال گذشته تاثیرگذار دانست و انجام آموزش‌های پنجگانه که در برخی شهرستان‌ها را تجربه‌ای بسیار موفق ارزیابی کرد.

مقبلی تصریح کرد: حدود ۴۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری همواره در راستای ایمن سازی راه‌های مواصلاتی بکار گرفته می‌شود و در جهت ایمن سازی بیشتر راه‌ها علاوه بر استفاده حداکثری از توان نیرو‌ها و تجهیزات راهداری، از فرمانداران، بخشداران و شورای شهر اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها نیز در ارتقاء ایمنی تردد‌های جاده‌ای طلب یاری می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

کاهش تلفات در صحنه تصادف در نوروز امسال

برچسب ها: اخباراجتماعی ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار