خرید کالای ایرانی باعث پویایی اقتصاد کشور می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خرید کالای ایرانی باعث پویایی و بالندگی اقتصاد کشور می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرکرد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به «حمایت از کالای ایرانی» تأکید کرد: فرهنگ سازی در این زمینه در بین دستگاه‌های اجرایی و مردم، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی تنها در خرید کالای داخلی خلاصه نمی‌شود بلکه شامل تمامی مراحل تولید تا مصرف است افزود: خرید کالای ایرانی باعث پویایی و بالندگی اقتصاد کشور می‌شود.

وی اضافه کرد: اختصاص زمین ارزان، تسهیلات کم بهره و مشوق‌های سرمایه گذاری در استان‌های کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری به منظور جذب سرمایه گذاران ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران هم گفت: پایین آوردن قیمت تمام شده تولیدات داخلی و افزایش کیفیت محصولات ایرانی به منظور دستیابی به موفقیت در رقابت با کالا‌های مشابه خارجی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های عملیاتی امسال این شرکت است.

محمدعلی عزیزمحمدی اظهار داشت: برخی از استان‌ها دارای زمینه‌های سرمایه گذاری ذاتی هستند و برای رونق سرمایه گذاری در استان‌های کمتر توسعه یافته و غیر برخوردار مانند چهارمحال و بختیاری باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این مناطق هدایت شوند.

انتهای پیام/ش

حمایت از کالای ایرانی شامل تمامی مراحل تولید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار