تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی کاشمر

دادستان عمومی و انقلاب کاشمرگفت: ۲۷ هکتار از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی کاشمر تخریب شد.

تخریب  ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی کاشمرغلامرضا طالعی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: برای اجرای قانون حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، ۲۷ هکتار از بخشی از اراضی بحرآباد این شهرستان تخریب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغ‌ها جرم تلقی می‌شود و قانونگذار برای افراد خاطی مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته، لازم است قبل از اقدام به هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مجوز‌های لازم و قانونی را از سازمان جهادکشاورزی گرفته شود.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: پس ازپیگیری‌های لازم وصدور حکم قطعی، دراین زمینه احکام قلع وقمع و تخریب ساخت وساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی منطقه بحرآباد با حضور نمایندگان جهادکشاورزی، شهرداری و نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

طالعی افزود: در مرحله بعد نیز با بنای غیرمجازی که در مناطق کلاته بزی، محور کاشمر به مشهد و بعضی از مناطقی که در جاده کوهسرخ در مسیر و حریم آب راه ساخت و ساز شده با قاطعیت برخورد و این ساخت و ساز‌های غیر مجاز را تخریب خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر خاطرنشان کرد: بنا‌های احداثی بدون مجوز تخریب شده و برای افرادی که به طور خودسرانه اقدام به احداث بنا کرده‌اند طرح دعوی خواهد شد و بعد از رسیدگی به پرونده آن‌ها با قاطعیت و جدیت قانونی براساس احکام صادره برخورد خواهد شد .

 
طالعی گفت:همچنین با آن دسته افراد سودجو که نسبت به خرید وفروش اراضی کشاورزی و تفکیک اراضی کشاورزی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این اراضی اقدام می‌کنند با قاطعیت توسط مسئولان مربوطه برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام//و.ت
 

تخریب ۲۷ هکتار از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.