اسعد ابوخلیل خبرنگار مصری با انتشار پستی توئیتری ماجرای افشای اطلاعات کاربران توسط مدیر فیسبوک را به سخره گرفت.

کنایه  خبرنگار مصری به بن سلمان درباره ماجرای اخیر فیسبوکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیسبوک اولین شبکه اجتماعی‌ای بود که به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. این شبکه در مدت کوتاهی مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت. میلیونها کاربر از اقصی نقاط جهان برای ایجاد ارتباط در دنیای مجازی از این شبکه استفاده کردند و این یعنی حجم عظیمی از اطلاعات در فیسبوک ذخیره شده است. همین امر برای برخی سودجو فرصتی را ایجاد کرد تا با استفاده از این اطلاعات به اهداف شخصی‌شان برسند. 

در همین راستا اخیرا اخباری مبنی بر افشای اطلاعات کاربران از سوی فیسبوک و تغییر نتیجه انتخابات آمریکا منتشر و تبدیل به تیتر یک رسانه‌های دنیا شده است که البته مانند سایر اخبار حواشی خود را هم دارد. 

در رابطه با این موضوع اسعد ابوخلیل خبرنگار مصری با انتشار تصویری از زاکربرگ مدیر فیسبوک و بن سلمان شاهزاده سعودی، مکالمه‌ای را ضمیمه کرده و به زبان طنز این اقدام فیسبوک را مورد نقد و تمسخر قرار داده است. او در اینستاگرام خود نوشت: " 
زاکربرگ از محمد بن سلمان می‌پرسد: «به اطلاعات کاربرها نیاز داری؟»
اون هم جواب می‌دهد: «نه. ما  انتخابات نداريم!!» "

کنایه  خبرنگار مصری به بن سلمان درباره ماجرای اخیر فیسبوک

انتهای پیام/

کنایه اینستاگرامی خبرنگار مصری به بن سلمان 

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فراز
۲۱:۵۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
ترامپ بعدازدیدار بابن سلمان دستور می‌دهد تمام اتاق ومحل نشست بن سلمان سم پاشی وانگل زدایی شود چراکه معتقد است که والاحضرت بن سلمان شپش داردودرمقابل بن سلمان درپاسخ خبرنگار که ازتوهین و تحقیرترامپ نظرش راجویا شد اقا باعشوه پاسخ داد
من عاشق ترامپ هستم رذالت کیلو چند ؟البته به دلار
آخرین اخبار