سرمربی تیم لوکومتیو مسکو:

اوراسیا ۲۰۱۷ یک تورنمنت خوب با برنامه و قوی بود

ایلیا لئونوف سرمربی تیم لوکومتیو مسکو گفت: اوراسیا ۲۰۱۷ یک تورنمنت خوب و برنامه و قوی بود و سعی داشتیم قهرمان شویم که این امر محقق نشد و امسال آمدیم تا این جایگاه را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اولین جلسه تمرینی تیم لوکومتیو مسکو‌جهت حضور در مسابقات بین المللی اروپا آسیا ساعت ۱۹ در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد یزد برگزار شد که در این جلسه بازیکنان لوکومتیو زیر نظر کادر فنی به مرور تمرینات تاکتیکی خود پرداختند.

در حاشیه تمرین این تیم ایلیا لئونوف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: تیم لوکومتیو مسکو با آمادگی کامل پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشته و سعی داریم به مقام اول این مسابقات برسیم.

سرمربی تیم لوکومتیو مسکو اظهار داشت: سال قبل تیم لوکومتیو مسکو با تمام تلاش‌ها بازیکنان تیم دوم شد و این تیم ایران بود که موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات اوراسیا ۲۰۱۷ شد، اوراسیا ۲۰۱۷ یک تورنمنت خوب و برنامه و قوی بود و سعی داشتیم قهرمان شویم که این امر محقق نشد و امسال آمدیم تا این جایگاه را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات امسال نسبت به سال قبل بالاتر است گفت: امسال با همراهی بازیکنان برزیل خود و مهره‌های ملی پوش ایرانی با تیم کامل‌تر و قوی‌تر به این مسابقات آمدیم.

انتهای پیام/ص

سرمربی تیم لوکومتیو مسکو: امسال آمده ایم تا قهرمان شویم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار