برگزاری جشنواره سورناوا در دره‌شهر

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی "سورناوا" گفت: نخستین جشنواره ملی "سورناوا" از ۲۶ تا ۲۸ فروردین و با شرکت هنرمندان ۲۰ استان کشور به میزبانی شهرستان دره‌شهر استان ایلام برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره سورناوا در دره‌شهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; منوچهر تتری بیان کرد: نخستین جشنواره سورناوا در دره‌شهر برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی سورناوا اظهارکرد: نخستین جشنواره ملی سورناوا از 26 تا 28 فروردین و با شرکت هنرمندان 20 استان کشور به میزبانی شهرستان دره‌شهر استان ایلام برگزار می‌شود.

وی افزود: 247 اثر در 2 بخش سورنا نوازی و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شده است که از این تعداد اثر 40 اثر برای حضور در جشنواره توسط گروه داوری جشنواره انتخاب‌شده است.

وی استان‌هایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند را نام برد و ادامه داد: 16 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در جشنواره حضور دارند که حضور استان‌های مختلف با اقوام و گویش‌ها نشان از رسیدن به اهداف جشنواره که همانا وحدت اقوام و تأکید بر حفظ و امنیت ملی در کشور است محقق می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری نخستین جشنواره سورناوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.