انجام بیش از ۱۶۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی بشرویه

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشرویه از انجام ۱۶۲۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان در سال ۹۶ خبر داد.

ایمان خدایی مسئول نمایندگی صنعت،معدن و تجارت شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:در سال 96 تعداد هزار و 623 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان به عمل آمد که منجر به تشکیل 28 فقره پرونده به ارزش 74 میلیون و 441 هزار و 200 ریال شده است.

 

وی افزود:در این بازه زمانی تعداد 68 مورد گشت مشترک با ادارات شهرستان از جمله فرمانداری،شبکه بهداشت،اماکن نیروی انتظامی دامپزشکی و  غیره برگزار و تعداد 54 مورد گزارش از شهروندان به صورت تلفنی و حضوری دریافت و از این تعداد 37 مورد منجر به رضایت شاکی و عدم تشکیل پرونده شده است.

 

خدایی در ادامه از اجرای طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال 96  و نوروز 97 در شهرستان خبر داد و گفت:همزمان با سایر شهرستان های استان بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی شهرستان جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مسافران نوروزی برگزار شد.

 

مسئول نمایندگی صنعت،معدن و تجارت شهرستان بشرویه افزود:در این ایام علاوه بر رصد کشیک واحدهای صنفی از قبیل نانوایی ها،تعمیرکاران اتومبیل،آژانس های تاکسی تلفنی و غیره نظارت بر قیمت و نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار (برنج،میوه،گوشت قرمز و مرغ منجمد و غیره ) توسط بازرسین این نمایندگی انجام پذیرفت.

انتهای پیام/غ

بیش از ۱۶۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی بشرویه صورت گرفت

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار