برگزاری جشن روز جوان با حضور وزیر ارتباطات در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جشن بزرگ ویژه روز جوان در اردبیل با حضور وزیر ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن ویژه هفته جوان در اردبیل اظهار داشت: براساس هدف گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن بزرگ ویژه روز جوان در اردبیل با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشن با هدف نشاط و تعالی در حوزه جوانان و با مشارکت انجمن نشاط و امید، دفتر امور اجتماعی استانداری و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در روز هشتم اردیبهشت‌ماه در سالن فرهنگی هنری فدک با حضور جهرمی وزیر ارتباطات، استاندار و مسئولان عالی رتبه استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد تجلیل از جوانان برتر و نخبه استان اردبیل در این هفته بیان کرد: مراسم تجلیل از جوانان برتر استان که مهمترین و محوری‌ترین برنامه این هفته است روز 24 اردیبهشت‌ماه در 25 بخش با حضور تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش برگزار و از جوانان برتر و نخبه استان تجلیل خواهد شد.

آقاخانی با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته تصریح کرد: در هفته جوان با مشارکت مدیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان برنامه‌های متنوع دیگری نیز تدارک دیده شده است که شاهد برگزاری این برنامه‌ها براساس برنامه زمانبندی خواهیم بود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را در اینبرنامه‌ها فراهم آوریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در برنامه‌های این هفته تلاش شده تا از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد به نحوی شایسته و مناسب استفاده شود چرا که این امر می‌تواند نتایج و ثمرات بسیار مناسب و موثری را به همراه داشته و زمینه ترغیب جوانان به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را فراهم آورد.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن ویژه هفته جوان در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.