اردبیل؛

بزرگ‌ترین مانع توسعه ورزش اردبیل کمبود اعتبار است

مدیرکل ورزش و جوانان ‌اردبیل گفت: در حال حاضر کمبود اعتبار بزرگ‌ترین آفت و مانع توسعه ورزشی در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج در نشست با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت:مسابقات قهرمانی بوکس کشور 25 فروردین‌ماه سال آینده در شهرستان گرمی برگزار می‌شود کهوجود استعداد رشته‌های رزمی به ویژه بوکس در گرمی و حضور ورزشکاران در ترکیب ملی یک ظرفیت برای کل استان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان به دلیل داشتن قابلیت‌های مختلف می‌تواند به عنوان پایلوت توریسم ورزشی در استان مطرح شود، افزود: با وجودظرفیت‌های ورزش‌های جمعی همچون کوهنوردی در گرمی، اما در حال حاضر اکثر باشگاه‌های گرمی در رشته‌های مختلف ورزشی استاندارد نبوده و نیازمند بهسازی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار استاندارد کردن اماکن ورزشی گرمی در دستور کار است، بیان کرد: نبود باشگاه استاندارد در این شهرستان یکی از دلایل کمرنگ بودن برگزاری مسابقات کشوری و منطقه‌ای در این شهرستان است.

بهتاج کمبود اعتبار را بزرگترین آفت و مانع توسعه ورزشی در استان اردبیل برشمرد و تصریح کرد: در مقایسه با سایر استان‌ها اعتبار ورزشی اردبیل کمتر از 10 میلیارد ریال است که این امر مانع از اجرای برنامه‌های مورد نظر در حوزه ورزش استان اردبیل می‌شود.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با استان‌های شمالغرب کشور در رشته کاراته خبر داد و گفت: رشته کاراته جزو 5 رشته اول شهرستان انتخاب و روی آن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد که در همین راستا در آینده خانه کاراته در شهرستان گرمی با تمامی امکانات به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار