مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان :

مهمترین دلیل صف‌های طولانی سوخت در زاهدان ترانزیت است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: افزایش ترانزیت در استان و حمل و نقل داخلی از مهمترین دلایل صف‌های طولانی در سه جایگاه سوخت زاهدان است.

کوروش بالادست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: افزایش ترانزیت در استان و حمل و نقل داخلی از مهمترین دلایل صف‌های طولانی ۱۰ روز اخیر خودرو‌های سنگین برای دریافت گازوئیل در سه جایگاه سوخت زاهدان است.

کوروش بالادست گفت: روزانه ۴۸۰ هزار لیتر نفتگاز در این سه جایگاه  سوخت شامل پایانه بار زاهدان، محمدرسول الله (ص) و هامون تحویل می‌شود.

وی افزود: هر خودروی سنگین به طور متوسط حداکثر ۳۰۰ لیتر سهمیه دارد که روزانه به هزار و ۶۰۰ خودرو شامل کامیون، نفت کش و گازکش در این جایگاه‌ها سوخت ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این جایگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، اما مشاهده صف‌های طولانی و قطعی موقتی در ارائه سوخت به دلیل افزایش تعداد خودرو‌ها بیشتر از ظرفیت جایگاههاست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: علاوه بر این سه جایگاه، جایگاه سه راهی زابل به طرف زاهدان و خراسان جنوبی به نام کویر در حال بازسازی است و در صورت اتمام کار بخشی از سوخت خودرو‌های سنگین قبل از ورود به زاهدان تامین می‌شود.

انتهای پیام/گ

صف های طولانی گازوئیل در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.