برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری در استان سمنان

دوره‌های آموزشی گردشگری در استان سمنان با هدف آمادگی هر چه بیشتر فعالان صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت : دوره‌های آموزشی گردشگری با هدف حمایت از گردشگری، ارتقاء سطح کیفی آموزش و توانمندسازی نیروهای انسانی فعال در بخش گردشگری و آمادگی هر چه بیشتر فعالان صنعت گردشگری و جوامع محلی برگزار می‌شود.

وی افزود : بر این اساس، چهارمین دوره آموزش دو روزه برای مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی استان از فردا بیست و هشتم فروردین ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ادامه دارد.

جهانشاهی تصریح کرد : این دوره آموزشی در روستای حاجی آباد گرمسار و در محل مجتمع گردشگری ستاره درخشان کویر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دو روزه برای مدیران و کارکنان هتل‌ها و مهمانپذیرها نیز گفت: این دوره آموزشی سی ام و سی و یکم فروردین ماه در محل مهمانسرای جهانگردی سمنان برگزار می‌شود.

گفتنی است ، استان سمنان دارای 94 مرکز اقامتی شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 43 اقامتگاه بوم گردی، 26خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی، محوطه و مجموعه گردشگری است و این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران است و ظرفیت اقامتی رسمی در استان سمنان بیش از 2 هزار نفر شب است.

انتهای پیام / ه

جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.