کارشناس بی‌بی‎سی:

دولت‌های غربی باید از ایران عذرخواهی کنند +فیلم

کارشناس بی‌بی‎سی از کشورهای غربی خواست بابت حمایت‌هایشان از جنایات صدام در استفاده از تسلیحات شیمیایی در طول هشت سال جنگ تحمیلی از ایران عذرخواهی کنند.

اگر حمله به سوریه برای حفاظت از حقوق بشر است، دولت‌های غربی باید از ایران عذرخواهی کنند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ائتلاف غربی متشکل از آمریکا، انگلیس و فرانسه در بامداد روز شنبه حملات موشکی را علیه سوریه انجام دادند. بهانه آنها برای این تجاوز نظامی، استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی علیه مردم بود. در حالی که طبق گفته بسیاری از کارشناسان و بر اساس شواهد و مدارک موجود، حملات شیمیایی، بازی از پیش تعیین شده تروریست‌ها معروف به کلاه‌سفیدها بود.

این اقدام نسنجیده ائتلاف غربی به رهبری آمریکا، بازتاب وسیعی در سطح جهان داشت و بسیاری آن را مورد نکوهش قرار دادند. یکی از مواردی که برخی کارشناسان طی روزهای اخیر به آن اشاره داشتند، موضوع حملات شیمیایی عراق علیه مردم ایران در طول جنگ تحمیلی بود. از جمله کارشناس شبکه تلویزیونی بی بی سی که شب گذشته صحبت‌هایی را در این رابطه مطرح  و خاطرنشان کرد اگر حمله اخیر به سوریه برای حفاظت از صلح، عدالت و حقوق بشر است، دولت‌های غربی باید از ایران عذرخواهی کنند.

در ادامه انتقاد کارشناس  بی بی سی و انتقاد از حمله ائتلاف غربی به سوریه را  تماشا می کنید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایران ، آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
امریکا ننگ به به نیرنگ تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر امریکای خائن