افشاگری خبرنگار آلمانی حاضر در جنگ عراق علیه ایران +فیلم

خبرنگار آلمانی که در زمان جنگ عراق علیه ایران و در صحنه بمباران شیمیایی حضور داشته است مطالبی را بیان می‌کند که از حقایق زیادی پرده برمی‌دارد.

افشاگری خبرنگار آلمانی حاضر در جنگ عراق علیه ایران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یکی از صحنه‌های ناگوار که از دوران دفاع مقدس در ذهن‌ها باقی مانده، صحنه‌های مربوط به بمباران شیمیایی است که عراق با پشتیبانی دولت‌های غربی انجام داد؛ حملات شیمیایی که جان بسیاری را گرفت و عده زیادی را با بیماری‌های ناشی از آن تنها گذاشت.

در آن زمان یک خبرنگار آلمانی به نام اودو اوولف گوته، از نزدیک شاهد بمباران‌های شیمیایی بوده و بعدها در مقابل دوربین قرار گرفته و حقایق تاسف‌باری را از آن روزها بیان کرده است. این خبرنگار که خود از شرّ اثرات جبران‌ناپذیر حملات شیمیایی در امان نمانده است، می‌گوید شاهد بوده که عراق با نظارت آمریکا، نیروهای ایرانی را با بمب‌های شیمیایی و گاز خردل بمباران کرد؛ بمب‌های که از آلمان فرستاده شده بودند.

دلیل انتشار این ویدئو شاید با حمله دو روز گذشته آمریکا به سوریه بی‌ارتباط نباشد. رئیس جمهور آمریکا به این بهانه دولت‎های غربی از جمله فرانسه و انگلیس را در حمله نظامی به سوریه با خود همراه کرد که سوریه را به استفاده از سلاح «شیمیایی» در دوما در غوطه شرقی متهم کرد. این در حالی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، تروریست ها با توجه به پیروزی‌های ارتش سوریه، سناریوی حمله شیمیایی اخیر را پیاده‌سازی کردند.

در ویدئوی زیر حرف‌های او را می‌شنوید که آشکارا از جنایات عراق و هم‌پیمانان غربی‌اش از جمله آمریکا و انگلیس می‌گوید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آلمان ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر شرف این آزاد مرد خبرنگار و لعنت خدا بر سردرمداران غرب....
بلخره روزی تاوان مظلومیت ما را خواهند داد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
مرگ امریکا واسرائیل
آخرین اخبار