راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در تمامی کلانتری‌های مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در تمامی کلانتری‌های هدف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این طرح در راستای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی مراجعان صورت گرفت با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های استان به اجرا درآمد.

وی افزود: لازمه ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی همراهی و همگرائی دستگاه‌های متولی امنیت است که نیروی انتظامی یکی از مهمترین این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موجب نظم پذیری و ثبات آرامش در جامعه خواهد شد، گفت: ازویژگی‌های ممتاز این طرح، آگاهی مردم به حقوق و تکالیف شهروندی آنان است که با تحقق آن جامعه اسلامی از آرامش بیشتری برخوردار خواهد شد.

سرهنگ باقری افزود: تعامل گرایی و تحول خواهی دو رویکرد مهم پلیس در ایجاد امنیت است که از طریق مشارکت سازمان‌های مرتبط و ارتقاء فرهنگی عمومی و دانشی آحادجامعه محقق خواهد شد که در این طرح به دنبال آن هستیم.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی پلیس ایجاد امنیت است گفت: امنیت و ارتقاء آن هر قدر با نگاه علمی و اجتماعی به مسائل روز آمیخته شود اثر گذاری و ماندگاری آن در جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: یکی از مهمترین شاخصه‌های ارتقاء احساس امنیت در جامعه توسعه و نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و توجه به مسائل فرهنگی است.
انتهای پیام/آ

توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در کلانتری‌های استان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.