گمرکات بازارچه های مرزی شوشمی و شیخ صله آماده ارائه خدمات مبادلات موقت مرزی

در راستای اجرایی شدن و ساماندهی مبادلات در بازارچه های موقت مرزی استان، گمرکات کرمانشاه آماده ارائه خدمات در بازار چه های شوشمی و شیخ صله است.

مدیرکل گمرکات استان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   گفت:با توجه به اینکه معيشت خانوارها درشهرستانهای همجوار با مبادی مرزی آن بادرآمدهاي حاصل از تجارت با كشورعراق عجين گرديده و مبادلات تجاری با آن كشور از نقش تعيين كننده ای بر اقتصادمنطقه برخوردار مي باشد لذا گمرکات استان کرمانشاه در راستای اجرایی شدن و ساماندهی مبادلات در بازارچه های موقت مرزی ، زیر ساختهای لازم را در حوزه فعالیت های گمرکی در گمرکات بازارچه های مرزی شوشمی وشیخ صله فراهم نموده و آماده ارائه خدمات به تجار فعالین اقتصادی و ساکنین این مناطق می باشد.

خلیل حیدری بیان کرد: گمرکات استان کرمانشاه در جهت ساماندهی مبادلات در بازارچه های موقت مرزی استان ، آماده هرگونه همکاری با دستگاههای ذی ربط ازجمله استانداری ، فرمانداری ، صنعت ، معدن و تجارت در این زمینه می باشد .

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه همچنین جهت ساماندهی مبادلات در بازاچه های موقت مرزی استان از فراهم نمودن زیر ساختهای گمرکی لازم در بازارچه ی مرزی تیله کو در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه  افزود : در جهت تسریع و روانسازی مبادلات در بازارچه های موقت مرزی استان و در راستای ارائه خدمات مطلوب ، مجموعه گمرکات استان کرمانشاه آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در این زمینهبه تجار و فعالین اقتصادی می باشد .

انتهای پیام/س

گمرکات بازارچه های مرزی آماده ارائه خدمات

برچسب ها: گمرک ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.