جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا از نهاوند

یک میلیون و 800 هزار تن انواع محمولات پارسال از شهرستان نهاوند به سایر مناطق مختلف کشور ارسال شده است.

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا از نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مومنی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند در گفتگویی اظهار داشت: از این میزان یک میلیون تن انواع محمولات کارخانه سیمان و بقیه محصولات کشاورزی شامل چغندرقند، گندم، ذرت و تره بار بوده است.

محمدموسی مومنی، کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل کالا و جلوگیری از فرار بار با همکاری پلیس راه نهاوند را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه بار عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا همچنین برگ جریمه اضافه تناژ برای رانندگان متخلف صادر شد.

وی، استقرار 8 کانکس در محل پارکینگ کارخانه سیمان بمنظور استقرار شرکت های حمل و نقل فعال در حوزه حمل سیمان برای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان را از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و افزود: نصب یک عدد دوربین پلاک خوان نیز برای ثبت ورود کامیون ها به داخل پارکینگ کارخانه سیمان و صدور برگ نوبت به شکل مکانیزه به منظور افزایش سطح خدمات به رانندگان و کاهش تنش از دیگر اقدامات در حوزه کالا بوده است.

رییس راهداری نهاوند در ادامه از جابجایی 257 هزار و 556 نفر مسافر در سال 96 در این شهرستان خبر داد و گفت: پارسال همچنین 36 هزارو 395 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان انجام شد.

مومنی ادامه داد: همچنین به منظور افزایش سطح خدمات به مسافران، سن ناوگان اتوبوسی با ورود 10 دستگاه اتوبوس مدل سال 96 با امکانات بسیار مناسب کاهش یافت.

وی، نظارت بر عملکرد مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی- رفاهی واقع در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و رانندگان را از جمله برنامه های اجرایی این اداره در حوزه کالا و مسافر بیان کرد.

گفتنی است، در شهرستان نهاوند 17 شرکت حمل و نقل شامل 2 شرکت اتوبوسی، یک شرکت مینی بوسی، یک شرکت سواری عمومی و 13 شرکت حمل و نقل کالا مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/ د

جابجایی کالا از نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.