بهره برداری از 3000 واحد مسکونی تا پایان امسال در کشور

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: 3 هزار واحد مسکونی تا پایان امسال در روستاها به بهره برداری می رسد.

هادی درفشی، رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور دیروز در مراسم افتتاح پروژه 24 واحدی مسکن خیرساز آیت‌الله کاشانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: سالیانه حدود پنج هزار واحد مسکونی در اولویت کار این انجمن است و برای آغاز امسال حدود سه هزار واحد در حال بهره برداری است.

وی با اشاره به این که نخستین واحد از این پروژه‌ها در استان اردبیل افتتاح و مابقی نیز درطول سال در سایر استان های کشور به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: سالانه 200 هزار واحد مسکونی در سطح روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی و مقاوم سازی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور بیان کرد: خوشبختانه در حدود یک میلیون و 600 هزار از این واحدها به اتمام رسیده است و به همت خیرین مسکن ساز در اردبیل 24 خانواده بی بضاعت خانه‌دار شدند و برای این طرح که در مجموع 800 متر مربع مساحت و هر واحد 73 متربع ساخته شده است یک میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

درفشی از احداث پروژه 144 واحدی حضرت فاطمه زهرا(س) شهرک اندیشه اردبیل نیز خبر داد و افزود: این طرح در قالب دو بلوک جداگانه هر بلوک با 6 طبقه و با هزینه 9 میلیارد تومان قرار است تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد و همزمان با این پروژه‌ها چند طرح مسکن نیز در شهرستان‌های گرمی، خلخال، پارس‌آباد و نمین با مساحت چهار هزار و 200 متر مربع و بیش از سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ زنی شده است.

وی گفت: دولت امسال نیز این تعهد را برعهده دارد تا با کمک خیرین تا پایان سال تمامی واحدها را اجرا و به متقاضیان نیازمند تحویل دهد.

انتهای پیام/ع

افتتاح واحدهای مسکونی در روستاها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.