پیام نماینده قرآنی کشور الجزایر به کشور‌های جهان اسلام

نماینده کشور الجزایر ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در ایران، سطح برگزاری مسابقات قرآن ایران را بالاتر از دیگر مسابقات دانست.

پیام نماینده قرآنی کشور الجزایر به کشور‌های جهان اسلاماسماعیل مِچِنِن نماینده روشندل کشور الجزایر در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با برگزاری سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم در خصوص حضور و ارزیابی سطح این دوره از مسابقات بیان کرد: با توجه به اینکه اولین بار است در این دوره مسابقات شرکت کرده‌ام، نسبت به برگزاری مسابقات نظر مثبتی دارم و سطح مشارکت ها و برنامه ریزی ها را در سطح بالایی دیدم.

وی در ادامه گفت: در برگزاری و فضای مسابقات از نظر روانی تحت تاثیر ایجابی قرار گرفتم و بسیار خوشحالم که در این سطح از برگزاری مسابقات حضور پیدا کرده ام.

نماینده کشور الجزایر با اشاره به حضور خود در کشور ایران اظهار کرد: به غیر از مسابقات داخلی الجزایر، امسال اولین حضورم را در مسابقات بین المللی قرآن تجربه می کنم.

وی افزود: از همان سالهای اول زندگی  به مباحث قرآنی علاقه مند شدم و از همان ابتدا هم به حفظ قرآن پرداختم.

مِچِنِن در ادامه با ابراز خرسندی خود از حضورش در کشور ایران گفت: بعد از حضورم در ایران و عزیمت به کشور خودم، به تمام آنهایی که درباره امنیت ایران شایعه پراکنی می کنند، می گویم  که  این اخبار صخت ندارد و ایران را کشوری در امنیت و آرامش دیدم.

انتهای پیام/

اظهار نظر نماینده کشور الجزایر درباره امنیت در کشور ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار