عملیات اصلاح 400 ایستگاه هوایی و 50 دستگاه پست زمینی توزیع برق در شهرستان سرخه طی سال 96 به اجرا در آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق شهرستان سرخه گفت : سرویس و آچارکشی فیدرهای فشار متوسط شاهین و ایج به طول 105 هزار متر، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوائی سطح شهرستان به طول 30هزارمتر، بهینه سازی 9 دستگاه سکسیونر هوائی و زمینی در جهت ارتقای پایداری شبکه و دوام بخشیدن به نقاط مانور خطوط برق رسانی، از اقدامات این مدیریت در سال گذشته محسوب می شود.

وی با اشاره به این که طرح توسعه دوهزار و 683 متر خط 20 کیلوولت هوائی انجام شده است بیان داشت: به همت نیروهای اجرائی این مدیریت، 333 متر شبکه فشار متوسط زمینی نیز احداث گردیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سرخه با ابراز این که یک هزار و 943 متر شبکه فشار ضعیف هوائی دایر گردیده است افزود: به منظور تامین برق مشترکان، 702 متر شبکه فشار ضعیف زمینی هم برقرار شده است.

پاک طینت با بیان این که عملیات تبدیل یک هزار و یک دستگاه کنتور مکانیکی به دیجیتال انجام شده گفت: درراستای توسعه روشنائی معابر شهرستان، دوهزار و 162 متر شبکه روشنائی ایجادشده است.

وی تصریح کرد: طرح تبدیل شش هزار و 460 متر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار،از دیگر فعالیت های انجام شده به شمار می رود.

پاک طینت با عنوان این که 346 پروژه عمرانی برق رسانی در طول سال قبل اجرائی گردیده است گفت مبلغ 17میلیارد و 751 میلیون ریال صرف اجرای پروژه ها شده است.

انتهای پیام / ه

346 پروژه عمرانی برق رسانی در سرخه اجرایی گردیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.