عربده کشی وعصبانیت دشمن از اقتدار نیروهای مسلح

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، عربده کشی و عصبانیت دشمنان را به خاطر اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی دفاعی کشور دانست.

عصبانیت دشمن از اقتدار نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای 4 گانه ارتش مستقر در استان به مناسبت 29 فروردین با وی افزود : رژیم صهیونیستی توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به خوبی شناخته است و برای همین تا این حد عصبانی است.


وی گفت : تا این توانمندی و اقتدار در نیروهای مسلح کشورمان است دشمنان به لطف پروردگار متعال کاری نمی تواند بکنند.


امام جمعه تبریز رمز موفقیت نیروهای مسلح را تقویت بنیه اعتقادی و امنیتی ارتش و حفظ وحدت و همدلی با سپاه و بسیج در سایه اطاعت از رهبر معظم انقلاب بیان کرد.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت : در دوران قبل از انقلاب تنها کسی که ارتش را خوب شناخت و از آنان حمایت کرد امام خمینی ره بود زیرا می دانست بدنه ارتش سالم و پاکیزه است.
وی تصریح کرد : مقابله با انحلال ارتش و ثبت روز ارتش در نتیجه شناخت کامل امام راحل از بدنه ارتش در دوران قبل و بعد از انقلاب بود.


امام جمعه تبریز ادامه داد : بر اساس همین شناخت درست بود که در 19 بهمن 57 و سه روز قبل از پیروزی انقلاب جمعی از همافران با امام دیدار و با ایشان بیعت کردند که این اقدام آنان ، کمر دشمن را شکست و طاغوت را ناامید کرد.


نماینده ولی فقیه در استان افزود : ارتش قهرمان در دوران دفاع مقدس نیز در کنار سپاه و بسیج به دفاع از میهن و ارزشهای انقلاب پرداخت و بیش از 48 هزار شهید را تقدیم اسلام کرد.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه ارتش نیز در این دیدار گفت : امروز ارتش به پاس خون شهدا از آمادگی بالایی برخوردار است و در کنار دیگر نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و اجازه نمی دهد دشمنان آسیبی به کشور وارد کنند.


سرتیپ غلامحسین ظهیرمالکی افزود:ارتش نیرویی مردمی و ولایی است و پیوند خود را با ملت و ارزشهای انقلاب نشان داده است و نه تنها در عرصه دفاعی بلکه هنگام بروز حوادث غیر مترقبه نظیر سیل زلزله و آتش سوزی نیز در کنار مردم و یاور آنهاست.


غبار روبی مزار شهدای تبریز از دیگر برنامه های این دیدار بود.

 

انتهای پیام/

 

 عصبانیت دشمن از اقتدار نیروهای مسلح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.