برکناری وزیر امورخارجه آمریکا،از سوی ترامپ نشانه زمان خروج آمریکا از برجام نزدیک است

امام جمعه تبریز گفت :برکناری وزیر امورخارجه آمریکا،از سوی ترامپ نشانه نزدیک شدن خروج این دولت از برجام است ،طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش خواهیم زد .

امام جمعه تبریز : زمان خروج امریکا از برجام نزدیک استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز،بابیان اینکه در این میان هیچ ترس و واهمه‌ ای در رابطه با خروج از برجام و تهدیدات دولت مستکبر آمریکا نداریم،افزود :با عنایت الهی این مرحله نیز همانند مراحل سخت گذشته کشور به موفقیت به پایان خواهد رسید.


خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به مطرح شدن اسلام امریکایی در روزهای اخیر خاطرنشان کرد : شیعه لندنی و سنی آمریکایی آتش‌افروز تفرقه هستند و تنها هدف آنها ایجاد نفرت و تعصبات افراطی دینی است.


وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا تشیع را با چهره خشن نشان دهد ، گفت: حرکاتی مانند قمه‌زنی در مراسم عاشورا و راه رفتن روی شیشه از جمله کارهایی است که به وحدت جامعه اسلامی لطمه می‌ زند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: راه‌اندازی موسسات پژوهشی، بنیادهای خیریه، هیات‌ های مذهبی، برگزاری جشن‌ ها و همایش‌ های مختلف و تاسیس حسینیه در قلب لندن و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ ای از جمله اقدامات ضد وحدت این فرقه منحرف است به طوری که هفته وحدت را هفته برائت اعلام کردند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل هیات اندیشه ورز در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب از تشکیل هیات اندیشه‌ ورزی این بود که در مسائلی مانند نوع رابطه با غرب، عدالت، دینداری، حفظ و حراست از انگیزه‌ های انقلابی نقش ایفا کرده و موفقیت، پسرفت و پیشرفت‌ های کشور را احصاء کند.


امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: طبق دستور حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ ای، اعضای مجلس خبرگان رهبری این هیات را تشکیل دادند و امیدواریم این هیات با استفاده از کارشناسان مختلف بتواند در راه تحقق بخشیدن به نظرات مقام معظم رهبری تلاش کند.


وی افزود : بعد از تشکیل جلسه هیات اندیشه‌ورز ، اعضای این هیات به خدمت رهبر فرزانه رسیده و مسائل مختلفی از جمله اینکه علما، رسانه‌ها، صدا و سیما همه باید در خدمت مردم باشند و برای تبلیغ اسلام کار کنند، مطرح شد.


نماینده ولی فقیه در استان افزود : صدا و سیما ، وزارت علوم و آموزش و پرورش باید دست به دست هم داده و برای ترویج فرهنگ اسلام قدم بردارند و تریبون‌ های نماز جمعه هم باید برای آگاه‌ سازی مردم تلاش کنند.


وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز شهادت مهدی باکری فرمانده دلاور لشگر عاشورا ادامه داد : رزمندگان و سرداران دفاع مقدس الگوی اصلی در جامعه هستند و باید روحیه تواضع ، ولایتمداری ، اخلاص ، و ایثار شهیدانی همچون سردار مهدی باکری در جوانان امروزی هم نهادنیه شود.


حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت : یکی از بهترین شیوه ها برای فرهنگ سازی در این زمینه اعزام جوانان به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب است که نماد خیزش عظیم مردمی در عصر حاضر محسوب می شود.


وی با تبریک فرارسیدن عید نوروز و تسلیت شهادت امام هادی(علیه السلام ) افزود : در سال 96 اتفافات تلخ و شیرین زیادی داشتیم به طوری که برخی حادثه‌ ها از جمله قطار تبریز -مشهد، زلزله کرمانشاه، کشتی نفتی و سقوط هواپیما از وقایع تلخ بود ولی در مقابل شیرینی‌ هایی در رابطه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب نیز وجود داشت.

 

انتهای پیام/

 

برکناری وزیر امورخارجه آمریکا از سوی ترامپ نشانه نزدیک شدن خروج این دولت از برجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.